سئو چیست ؟

انتخاب کلمه کلیدی همه جا به دلیل لیست گسترده سایتهایی که حجم جستجوی رایگان ، CPC و داده های رقابت را برای آنها فراهم می کند یک ابزار تحقیق کلمه کلیدی ضروری است:

 

جستجوی گوگل

Google Trends

ای بی

به عمومی پاسخ دهید

برنامه ریز کلمات کلیدی Google

بینگ

اتی

سوول

کنسول جستجوی Google

YouTube

Ubersuggest

با شکوه

تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل

آمازون

کلید واژه Shitter

مرورگر سایت Open Moz

آیا ذکر کردم کاملاً رایگان است؟

و ، این برای Chrome و Firefox موجود است؟

Check My Links یک برنامه افزودنی Chrome است که از طریق صفحه وب شما خزنده می شود و کد وضعیت را برای هر پیوند در صفحه - از جمله پیوندهای شکسته - مشخص می کند.

هر کد وضعیت کد رنگی است با 200 کد وضعیت که به رنگ سبز تیره باز می گردند ، 300 کد وضعیت سبز با رنگ سبز روشن و 400 کد وضعیت بازگشت به رنگ قرمز است.

پس از شناسایی قیمت سئو  ، می توانید تمام لینک های بد را به کلیپ بورد خود با یک کلیک کپی کنید.

در حالی که شمارش شخصیت ها یک روش دیرینه برای ارزیابی توضیحات متا و طول برچسب عنوان بوده است ، واقعیت این است که Google عنوان و توضیحات متا را در تعداد کاراکترها حساب نمی کند. به جای آن از پیکسل ها استفاده می کند.

ابزار Counting Charactions هم تعداد کاراکترها و هم تعداد پیکسل ها را برای اطمینان از ایجاد برچسب های متا که توسط یک بیضی قطع نمی شوند - ارائه می دهد توسط (…) - فراهم می کند.

 

برنامه افزودنی مسیر تغییر مسیر پرچم 301 ، 302 ، 404 و 500 کد وضعیت HTTP را نشان می دهد.

علاوه بر این ، تغییر مسیرهای طرف مشتری مانند متا و تغییر مسیرهای JavaScript نیز پرچم گذاری می شوند تا اطمینان حاصل شود که هر مسئله تغییر مسیر بلافاصله کشف می شود.

هدرهای HTTP مانند انواع سرورها و هدرهای حافظه پنهان و همچنین آدرس IP سرور نیز می توانند با کلیک یک دکمه نمایش داده شوند.

علاوه بر این ، همه این جزئیات را می توان در کلیپ بورد شما برای به اشتراک گذاری آسان یا اضافه کردن یک سند حسابرسی فنی کپی کرد.

آخر ، بدون شک کم و بیش ، این لیست بدون ذکر کنسول جستجوی Google کامل نمی شود.

گذشته از این واقعیت ، داده ها از Google تهیه می شوند ، کنسول جستجوی Google غنی ​​از بینش های مربوط به:

کلمه کلیدی و عملکرد URL.

موارد نمایه سازی

قابلیت استفاده موبایل

وضعیت نقشه سایت

و خیلی بیشتر!

هفت ابزار رایگان SEO که باید استفاده کنید

صفحه اصلی »وبلاگ» SEO »هفت ابزار رایگان SEO که باید استفاده کنید

رایگان عالی است به خصوص وقتی که "رایگان" هر آنچه که به شما ترافیک اضافی ، پول ، رتبه ، شهرت ، ثروت و غیره می دهد خوشبختانه ، یک تن از ابزار رایگان در دنیای سئو وجود دارد. نکته منفی این است که برخی از این ابزار رایگان ناخواسته هستند.

من می خواهم مجموعه ای از ابزارهای برتر رایگان SEO را به شما ارائه دهم. اینها بصری ، نرم و صاف ، مؤثر ، قدرتمند و از همه مهمتر کاملاً رایگان هستند.

 

1. Google Analytics

Google Analytics برای بازاریاب آنلاین مانند هوا برای انسان است. شما نمی توانید بدون آن زندگی کنید.

اگر هنوز از Google Analytics استفاده نمی کنید ، توصیه می کنم این کار را در اسرع وقت شروع کنید. هیچ منبع داده دیگری وجود ندارد که اطلاعات باکیفیت و مفصلی مانند Google Analytics را ارائه دهد. در یک دوره تحت سلطه Google ، این همان کاری است که ما باید با آنها کار کنیم. بسیاری از ابزارهای داده دیگر به سادگی در داده های Google پاسخی را نشان نمی دهند

هفت ابزار رایگان SEO که باید استفاده کنید

صفحه اصلی »وبلاگ» SEO »هفت ابزار رایگان SEO که باید استفاده کنید

رایگان عالی است به خصوص وقتی که "رایگان" هر آنچه که به شما ترافیک اضافی ، پول ، رتبه ، شهرت ، ثروت و غیره می دهد خوشبختانه ، یک تن از ابزار رایگان در دنیای سئو وجود دارد. نکته منفی این است که برخی از این ابزار رایگان ناخواسته هستند.

من می خواهم مجموعه ای از ابزارهای برتر رایگان SEO را به شما ارائه دهم. اینها بصری ، نرم و صاف ، مؤثر ، قدرتمند و از همه مهمتر کاملاً رایگان هستند.

1. Google Analytics

Google Analytics برای بازاریاب آنلاین مانند هوا برای انسان است. شما نمی توانید بدون آن زندگی کنید.

اگر هنوز از Google Analytics استفاده نمی کنید ، توصیه می کنم این کار را در اسرع وقت شروع کنید. هیچ منبع داده دیگری وجود ندارد که اطلاعات باکیفیت و مفصلی مانند Google Analytics را ارائه دهد. در یک دوره تحت سلطه Google ، این همان کاری است که ما باید با آنها کار کنیم. بسیاری از ابزارهای داده دیگر به سادگی با استفاده از API در داده های Google به صورت جدی پاسخگو هستند.

ارزیابی

شما نمی توانید Google Analytics را نادیده بگیرید. تقریباً تمام داده های عملی و مهم در مورد بازدید کنندگان سایت ، ترافیک و غیره از این منبع مهم سرچشمه می گیرد.

اطلاعات بیشتر

بحثی راجع به نحوه کمک به Analytics برای هدایت ترافیک جستجوی بالای تبدیل شده بررسی کنید.

چند گزارش Google Analytics را بیاموزید که می تواند به ایجاد ترافیک ارگانیک کمک کند.

2. کنسول جستجوی Google

اگر Google Analytics هوایی است که یک بازاریاب آنلاین نفس می کشد ، سپس کنسول جستجوی Google (قبلاً ابزارهای Webmaster) غذایی است که بازاریاب آنلاین می خورد.

کلمه "مدیر وب" به نام سابق کمی نادرست است. این ابزار بیشتر از وب مسترها است. این مربوط به SEO است. تمرکز اصلی ابزار مربوط به "جستجو" و "بهینه سازی" است.

برخی از کاربرد سئو بهترین بینش های GSC فقط از نگاه کردن به داشبورد ناشی می شود. SEO و بازاریابان باید به طور مرتب از داشبورد خودداری کنند. از آنجا که ابزار Keyword جایگزین شده است ، Keyword Planner روش برتر برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی است.


سئو وب ، ,google ,رایگان ,ابزار ,analytics ,یک ,google analytics ,ابزار رایگان ,است که ,کد وضعیت ,رایگان seo ,کنسول جستجوی google ,برای بازاریاب آنلاین ,بازاریاب آنلاین مانند ,google analytics استفادهمنبع

چرا باید سایت را سئو کرد؟

بهینه سازی سایت چه تاثیری دارد؟

شرکت سئو سایت چه ویژگی هایی دارد؟

سئو رایگان

سئو سایت و اهمیت آن در طراحی سایت

روش های انجام سئو

سرچ کنسول گوگل

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تلرو فانتا مگ سفارش ویدئوپروژکتور اندرویدی مدل T18 آموزش عکاسی هواکش صنعتی ALFA آموزش نگهداری از گربه هر چی که بخوای بالاگ تو بهترین خرید رو از ما داشته باش