صنعت جستجو همیشه در مورد اینکه چگونه رسانه های اجتماعی قیمت سئو سایت می توانند بر سئو تأثیر بگذارند ، ناراحت هستند. SEO رسانه های اجتماعی به چگونگی فعالیت های رسانه های اجتماعی می تواند باعث افزایش ترافیک ارگانیک وب سایت شما از طریق موتورهای جستجو شود. این موضوعی است که هرگز پیر نمی شود. دلیل ساده: رسانه های اجتماعی برای SEO بیش از یک روش مهم هستند. این نه تنها باعث می شود فعالیتهای سئو شما مؤثر باشد بلکه پر سود باشد. بله ، رسانه های اجتماعی و سئو ممکن است متفاوت به نظر برسند ، اما شکی نیست که آنها به یکدیگر کمک می کنند.

با این حال ، برخلاف تصور رایج ، رسانه های اجتماعی به طور مستقیم در سئو کمک نمی کنند. به عبارت دیگر ، سیگنالهای اجتماعی به طور مستقیم به رتبه بهتر کمک نمی کنند. پیوندهایی که در توییتر ، فیس بوک و پینترست با آنها به اشتراک می گذارید ممکن است به برند شما کمک کند تا در معرض دید بیشتری قرار بگیرد ، اما توسط Google به عنوان یک سیگنال رتبه بندی دیده نمی شوند.

اکنون این مسئله وجود دارد: حتی اگر رسانه های اجتماعی عامل رتبه بندی در سطح سطحی نباشند ، اگر عمیق تر به نظر برسند ، اهمیت آن را دارد. به طور غیرمستقیم ، تأثیر مثبتی در رتبه بندی یک صفحه دارد. بنابراین ، بله ، بین موقعیت یک سایت در SERP ها و تعداد سیگنال های اجتماعی آن ارتباط مستقیمی وجود دارد.

اگر وب سایت هایی را که دارای رتبه های برتر در Google هستند مطالعه می کنید ، سئو گوگل بسیاری از آنها دارای سیگنال های اجتماعی قوی هستند.

بنابراین ، اگر در حال بازاریابی در رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری می کنید ، در اصل شما نیز در حال بهبود شانس خود برای عملکرد خوب در موتورهای جستجو هستید.

چرا Google سیگنالهای اجتماعی را نادیده می گیرد

آیا گوگل پروفایل / صفحات رسانه های اجتماعی از فیس بوک ، توییتر و لینکدین را خزیده و نمایه می کند؟ البته چنین می کند آیا محتوا و پیوندهای منتشر شده بر روی آنها متفاوت است؟ نه ، با آنها مانند صفحه HTML معمولی یک وب سایت رفتار می کند.

با مراجعه به سیگنال های اجتماعی ، Google هنگام رتبه بندی یک ویژگی وب ، تعداد اشتراک کنندگان یا دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی را در نظر نمی گیرد. زیرا برای هر کسی تقلب در این سیستم بسیار آسان خواهد بود و سایتی محروم در رده بالاتر از یک شایسته قرار دارد.

همچنین ، توجه به این نکته که اشتراک رسانه های اجتماعی 24/7 اتفاق می افتد حائز اهمیت است. و آنها سریعتر از آنجایی که گوگل بتواند به موفقیت برسد اتفاق می افتد. که باعث می شود خزنده و پیگیری آنها برای غول موتور جستجو دشوار باشد.

ما نمی دانیم Google از چه میزان از داده های اصلی رسانه های اجتماعی "باید به سیستم وارد شود" به چه اطلاعاتی دسترسی دارد ، و ما مطمئن نیستیم که آنها از آنها برای اهداف رتبه بندی استفاده کنند. آنچه می دانیم رسانه های اجتماعی نقش غیرمستقیمی در کمک به افراد برای یافتن برند شما در نتایج موتور جستجو دارند. و در حال حاضر ، این همه مهم است.

3 دلیل بالا بردن بازی رسانه اجتماعی شما

بهینه سازی موتور جستجو به معنای دید بیشتر و جذب افراد بیشتر به صورت ارگانیک به وب سایت شما است. از طرف دیگر ، بازاریابی رسانه های اجتماعی به دنبال استفاده بیشتر از شبکه های اجتماعی و یافتن افراد مناسب توسط آنها است. هر دو ممکن است متفاوت به نظر برسند اما دارای اهداف همپوشانی هستند. در اصل ، آنها با هم کار می کنند. به همین دلیل موتورهای جستجو اجتماعی تر می شوند و شبکه های اجتماعی به موتورهای جستجوگر با ارزش تبدیل می شوند.

یک استراتژی مؤثر در رسانه های اجتماعی باید یک برنامه جامع سئو را در دست داشته باشد ، زیرا هر دوی آنها دست به دست هم می دهند. بگذارید به سه دلیل معتبر بپردازیم که چرا می خواهید اگر می خواهید نتایج SEO خود را ارتقا دهید ، تلاش های خود را در رسانه های اجتماعی متمرکز کنید.

دلیل شماره 1: محتوای رسانه های اجتماعی سئو سایت نمایه می شود

نوع صحیح محتوای رسانه های اجتماعی که بطور منظم منتشر می شود ، می تواند تفاوت عمده ای در تبلیغات کلی شما در بازاریابی داشته باشد. و وقتی فهمید که پست های رسانه های اجتماعی می توانند توسط عنکبوتهای موتور جستجو خزیده شوند و ایندکس شوند ، اوضاع بهتر می شود.

اکنون ، این بدان معنی نیست که هر صدای جیر جیر یا پستی را که می دهید ، به فهرست گسترده Google پیدا کند. این باید به اندازه کافی مرتبط باشد تا افرادی که در جستجوی مطالب مشابه هستند ، در آنها پیدا شوند. به عنوان مثال ، اگر Oprah Winfrey را جستجو کنید ، می توانید بیشترین نتایج را در پروفایل ها و صفحات رسانه های اجتماعی وی مشاهده کنید. زیرا مربوط به جستجوی جستجو است.

نکته بهتر این است که رسانه های اجتماعی به دلیل نحوه برخورد موتورهای جستجو با محتوای رسانه های اجتماعی می توانند به شما کمک کنند تا محتوای وب سایت خود را سریعتر فهرست بندی کنید. اگر پست وبلاگ شما در فیس بوک یا توییتر مورد توجه زیادی قرار بگیرد ، در نهایت با سرعتی سریع وارد این فهرست می شوید. عنکبوت های موتور جستجو به دلیل فاکتور اجتماعی قادر به یافتن چنین محتوا به راحتی هستند. بنابراین اگر پست شما در رسانه های اجتماعی ویروسی می شود ، امواج را می توان در صفحات نتیجه موتور جستجو حس کرد.

دلیل شماره 2: رسانه های اجتماعی به ایجاد اقتدار کمک می کنند

موتورهای جستجو وزن زیادی به اختیار یک وب سایت می دهند و قیمت سئو  این امر به یک عامل مهم SEO برای تمرکز تبدیل می شود. از نظر موتورهای جستجو ، اگر صفحه یا دامنه شما از ارزش بالایی برخوردار است ، از قدرت بالایی برخوردار است. و فرصتی بهتر برای رتبه بالای سایتهای دارای اقتدار نه چندان قوی.

اقتدار یک صفحه وب یا سایت با گذشت زمان رشد می کند. همانطور که همچنان محتوای برتر درجه یک را منتشر می کنید و بک لینک های مرتبط بیشتری به دست می آورید ، اقتدار شما در حال رشد است. محتوایی که منتشر می کنید ، اگر ارزشمند باشد ، آنچه را که به دنبال آن هستند به مخاطبان شما می دهد. که به نوبه خود به شما بک لینک می دهد ، به شما تعدادی از آرا مثبت می دهد.


سئو وب ، ,های ,اجتماعی ,رسانه ,جستجو ,یک ,های اجتماعی ,رسانه های ,می شود ,اجتماعی به ,موتور جستجومنبع

چرا باید سایت را سئو کرد؟

بهینه سازی سایت چه تاثیری دارد؟

شرکت سئو سایت چه ویژگی هایی دارد؟

سئو رایگان

سئو سایت و اهمیت آن در طراحی سایت

روش های انجام سئو

سرچ کنسول گوگل

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خرید پوستر سه بعدی اتاق کودک راهنمای مهاجرت فروشگاه بازی فروشگاه معرفی اجناس ارزان قم درس پکیج تصفیه فاضلاب فلزی خرید اینترنتی ارزان | خرید پستی ارزان طراحی حرفه ای انواع کابینت با قیمتی مناسب اینجا همه چی هست بازسازی طراحی دکوراسیون داخلی