طول محتوا: محتوا پادشاه است ، سئو چیست  مواد شما نمایانگر برند شما هستند و اینکه صفحه وب سایت شما درباره آن چیست. مطالب می توانند یک مقاله یا مقاله در وب سایت شما باشند. حتی ممکن است بسته به هدف وب سایت شما یک نسخه فروش باشد. مهم نیست که چه ، مهمترین چیز این است که آن مطالب با طول کلمه خاصی مطابقت دارند ، و حداقل آن 50 کلمه و بالاتر است. توصیه می شود گوگل و سایر موتورهای جستجو از وب سایتهایی با محتوا حداکثر 400 کلمه استفاده کنند.

اگرچه طول کلمه دارای اهمیت است ، اگر این مطالب منحصر به فرد و عاری از سرقت ادبی و خوانایی باشند بسیار عالی است. این 50 کلمه یا 500 کلمه باشد. محتوا باید شامل کلمه کلیدی شما نیز باشد.

طول URL: یک پیوند به هر صفحه باید حداکثر 75 نویسه داشته باشد تا نتواند موتورهای جستجو را خزیدن پست و اطلاعات را از آن صفحه مورد نظر خود قرار دهد. استفاده از سه کلمه تقسیم شده مانند چشم خدا برای موتورهای جستجو بسیار ساده تر خواهد بود. حتی با محدودیت 75 کلمه ای ، URL خود را بسیار آموزنده کنید و پیامی راجع به صفحه که باعث می شود در مورد آن صحبت کنید ، ارسال کنید.

کلمات کلیدی در عنوان: شما ممکن است وسوسه شوید چندین بار کلمات کلیدی هدفمند خود را در عنوان خود اضافه کنید ، اما این یک خاموش کردن برای موتور جستجو است. برخی از موتورهای جستجو ، چندین کلمه کلیدی را با عناوین هرمه جستجو می کنند. هنگامی که این اتفاق می افتد شانس شما برای رتبه بالاتر با این کلمات کلیدی بسیار ناچیز می شود.

پر کردن مطالب در کلمات کلیدی:  سئو رایگان درست مانند پر کردن کلمات کلیدی در عنوان ، استفاده از کلمات کلیدی زیادی در محتوای شما در یک پاراگراف جریمه ای را از موتورهای جستجو جلب می کند که رتبه بالایی را برای چنین صفحه ای با کلمات کلیدی پر شده به دست می آورد. کلمات کلیدی هدفمند در محتوای شما نباید بیشتر از 15 باشد. اگر پیش از نقض این قانون پیش بروید ، رتبه شما بسیار ناچیز خواهد بود.

کلمات کلیدی در توضیحات: یکی دیگر از هشدارها درباره پر کردن کلمات کلیدی ، این بار در توضیحات است. کلمه کلیدی در حال پر کردن یک منطقه خطر بود و نباید با آن اسباب بازی شود زیرا می تواند صفحه شما را در آخرین صفحه موتور جستجو فرود بیاورد. توضیحات برچسب متا در مورد 155 شما باید شامل کلمات کلیدی شما باشد. این کلمات کلیدی نباید در چندین برابر باشد. آنها چند بار ظاهر می شوند پر کردن کلمات کلیدی در توضیحات برچسب متا ، رتبه شما را بیشتر نمی کند اما توجه کاربر را برای بازدید از وب سایت شما از موتورهای جستجو جلب خواهد کرد.

Page Load Time: این به زمان باز شدن کاربرد سئو  یک صفحه در هنگام کلیک بر روی یک بازدید کننده مربوط می شود. زمان بارگذاری صفحه میزان گزاف گویی شما را مشخص می کند ، چه مدت یک بازدید کننده در وب سایت شما می ماند. اگر صفحه شما مطابق توصیه در یک ثانیه یا 3 ثانیه بسیار سریع بارگیری می شود ، صفحه شما عالی است. سرعت بارگذاری با استفاده از برخی ابزارها مانند Gzip قابل دستیابی است. پرونده های موجود در یک صفحه می توانند به اندازه کوچکتر کاهش پیدا کنند تا امکان بارگذاری سریعتر صفحه به عنوان تجزیه و تحلیل SEO وب سایت فراهم شود. از Gzip در پرونده های CSS ، HTML و JavaScript که بزرگتر از 150 بایت هستند استفاده می شود. نه در تصاویر در یک صفحه ، ابزارهای بهتری برای فشرده سازی و بهینه سازی تصاویر مانند Adobe Photoshop وجود دارد. می توانید تصویر را به عنوان محتوای وب از پنل ذخیره Adobe Photoshop خود ذخیره کنید. این مشکل سرعت بار صفحه را برطرف می کند. یک نکته شگفت انگیز در مورد فشرده سازی اندازه تصویر شما با نرم افزار Adobe Photoshop این است که تصویر حتی پس از فشرده سازی همچنان کیفیت خود را حفظ می کند.

نقشه سایت: بیشتر اوقات کارشناسان سئو اغلب از نقش نقش نقشه سایت در بهینه سازی موتور جستجو غافل می شوند. نقشه سایت دقیقاً مثل کار اصلی سایت شما است ، بیشتر شبیه نقشه تصور شده است که موتورهای جستجو در وب سایت شما ، هر صفحه و هر محتوا حرکت می کنند. این ساختار هر قسمت از وب سایت شما را نشان می دهد و به عنوان راهنمایی برای هر موتور جستجو که می خواهد با صفحات وب شما ارتباط برقرار کند ، خدمت می کند. این نقشه سایت است که شما به موتورهای جستجو می گویید کدام صفحه را فهرست بندی کند و کدام یک را فهرست نکند. همانطور که قبلاً گفته شد نقشه سایت به عنوان راهنمای موتورهای جستجو فعالیت می کند. این بدان معنی است که موتورهای جستجو کاملاً در سایت شما نابینا هستند و به راهنمایی هایی که نقشه سایت ارائه می دهد نیاز دارد.

 

Robots: یک پرونده متنی به نام فایل robots.txt دقیقاً  بهینه سازی سایت به اندازه نقشه سایت مهم است. هنگامی که متن ربات در وب سایت شما کاربردی نیست ، موتورهای جستجو نمی توانند صفحات وب سایت شما را در محتویات خزند. وقتی این اتفاق بیفتد ، سایت شما در موتورهای جستجو ناپدید می شود زیرا هیچ متنی روباتی برای گفتن موتورهای جستجو وجود نخواهد داشت تا بتوانید کج کنید و چه زمانی این کار را انجام دهید. متن ربات ممکن است در یک وب سایت موجود باشد اما به درستی کار نمی کند و این ممکن است به همان تأثیر منجر شود که در هیچ موتور جستجو لیست نشده است. با کمک فایل متنی ربات ، می توانید به موتورهای جستجو دستور دهید که تصاویر را در صفحه وب یا هر پرونده دیگری که می خواهید نگه دارید خسته نکنند. تنها کاری که شما خواهید کرد این است که محتویات موتورهای جستجو را مسدود نکنید تا از فایل متنی ربات خود خزنده نشوند.


سئو وب سایت ,، ,جستجو ,صفحه ,وب ,کلیدی ,موتورهای جستجو ,کلمات کلیدی ,سایت شما ,وب سایت ,می شود ,کردن کلمات کلیدی ,کلمات کلیدی هدفمندمنبع

چرا باید سایت را سئو کرد؟

بهینه سازی سایت چه تاثیری دارد؟

شرکت سئو سایت چه ویژگی هایی دارد؟

سئو رایگان

سئو سایت و اهمیت آن در طراحی سایت

روش های انجام سئو

سرچ کنسول گوگل

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برنامه و بازی اندروید مشاوران فراساز ماندگار خرید تردمیل باشگاهی ارزان Borna Messenger اسمان چشم هایت نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در محل - تعمیرگاه نوین تصفیه آب Taliyahjcyiu25 Zuhause تابلو ساز مجرب معرفی معتبر ترین و پرکاربرد ترین سایت های ایرانی