بقای هر مشاغل به فروش بستگی دارد و در شرایط آب و هوایی مدرن ، افزایش فروش نیاز به حضور قوی دیجیتال دارد. در سال 2017 تجارت الکترونیکی 2.3 تریلیون دلار فروش جهانی به خود اختصاص داده است و پیش بینی می شود این تعداد تا سال 2021 به 4.88 تریلیون دلار افزایش یابد. اگر
ناگفته نماند که دنیای تجارت الکترونیک بسیار مهم است و یادگیری و اجرای تکنیک های مهم SEO می تواند به شما نیاز پیدا کند تا به صورت آنلاین توجه داشته باشید ، چشم اندازهای بیشتری را به مشتریان وفادار تبدیل کنید و در نهایت باعث افزایش فروش شوید. اما SEO به طور مداوم در حال تحول است و بهترین شیوه ها با گذشت زمان تغییر می کنند ، بنابراین می توان دانستن اینکه آیا شما برای افزایش فروش با سئو کار خود را انجام می دهید ، دشوار است.
اگر این احساس غرق شدن را به وجود آورده اید ، ناامید نشوید: تکنیک های با افتخار زیادی وجود دارد که می توانید آنها را پیاده سازی کنید ، و امروز برخی نکات عالی درباره بهترین راه های استفاده از سئو برای افزایش فروش را یاد خواهید گرفت.
1. کلمه کلیدی باهوش باشید
کلمات کلیدی در SEO به شکلی که قبلاً استفاده می شدند ، استفاده نمی شوند ، اما هنوز هم بخش مهمی از معادله هستند. بدون کلمات کلیدی ، ممکن است چشم اندازها هنگام جستجو به دنبال شما نباشند و به همین دلیل کلمات کلیدی سنگ بنای استراتژی SEO شما هستند.
مثلاً بیایید
محتوا
صفحات وب
آدرس های اینترنتی
عناوین
توضیحات تصویر
ابرداده
عناوین صفحه
ایمیل
Google AdWords مکان خوبی برای شروع تحقیقات کلمات کلیدی است ، اما تعداد زیادی ابزار برنامه ریزی دیگر برای کلمات کلیدی در خارج وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. کلمات کلیدی طولانی مدت را فراموش نکنید ، زیرا نیمی از تمام جستجوی جستجوها به طول چهار کلمه هستند ، رقابت کمتری برای این عبارات وجود دارد و نرخ تبدیل بالاتری نیز دارند. هنگامی که در جعبه ابزار خود کلمات کلیدی مناسبی دارید ، آنها به شما کمک می کنند تا با افرادی که به دنبال خرید کالای فروش شده هستند ، ارتباط برقرار کنند.
2. محتوای ستارهای ایجاد کنید
محتوای ستاره ای ایجاد کنید
کلمات کلیدی ، هیچ چیز بدون محتوای عالی نیستند: در عوض ، آنها چیزی نیستند بلکه یک کلمه سالاد هستند. اما محتوا چیزی بیش از وسیله نقلیه برای کلمات کلیدی نیست و درعوض ابزاری است که می توانید برای تبدیل چشم اندازها از آن استفاده کنید ، چیزی با ارزش است که می توانید به مشتریان ارائه دهید ، و منبعی قابل اشتراکی است که می توانید برای رسیدن به مخاطبان جدید استفاده کنید.
در اینجا چگونگی تولید محتوا می تواند برای افزایش فروش کار کند: وقتی چشم انداز در اینترنت به جستجوی اطلاعات مربوط به یک محصول یا خدمات مشابه آنچه ارائه می دهید ، در اینترنت می پردازیم ، آنها در پست های رسانه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، صفحات وب و سایر محتواهایی که برای پاسخ به آنها طراحی شده اند ، روبرو می شوند. سؤالات ، ارائه اطلاعات ، و در غیر این صورت تصمیم گیری را تسهیل می كنید. وقتی کار می کنید تا بهترین ، مناسب ترین ، جذاب ترین و معتبرترین مطالب را در اینترنت داشته باشید ، چشم انداز قبل از سایر برندها برند شما را پیدا می کند و این فرصتی برای ایجاد روابط و تبدیل سرب به مشتریان می دهد.
محتوای عالی به اشکال مختلفی ارائه می شود ، و هدف شما باید پرورش و ایجاد محتوا در انواع مختلف از جمله:
وبلاگها
ویدیو (که می تواند نتایج جستجوی ارگانیک را 50 برابر بیشتر از محتوای مبتنی بر متن تقویت کند)
اینفوگرافیک
پادکست ها
تصاوير متحرك
محتوای ایجاد شده توسط کاربر
وبلاگهای مهمان
کتابهای الکترونیکی و عکسهای سفید
راهنماهای چگونه
لیست ها
بررسی محصولات
محتوا در مرکز بازاریابی
3. برای رشد مخاطب خود و رسیدن به هدف ، از Social استفاده کنید
رسانه های اجتماعی یکی از سریعترین عناصر یک استراتژی جامع و مدرن سئو است ، و به این دلیل است که تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان برای تعامل با مارک ها به این سکوها روی می آورند. نزدیک به 80 درصد مردم وقتی می خواهند محتوای جالب پیدا کنند به فیس بوک روی می آورند و این بدان معنی است که فرصت بزرگی برای شما وجود دارد که بتوانید مخاطبان جدیدی را پیدا کنید ، چشم اندازهای بیشتری را جذب کنید و روابط پایدار با مشتریان برقرار کنید.
گذشته از این ، رسانه های اجتماعی همچنین راهی عالی برای نشان دادن سمت و سوی انسانی سازمان شماست ، می تواند به لطف منابعی مانند تبلیغات فیس بوک ، به عنوان یک ابزار بازاریابی مستقیم مورد استفاده قرار گیرد و حتی می توانید از سایتهای اجتماعی برای تقویت تلاشهای مشتری خود استفاده کنید.
با دانستن نحوه فروش آنلاین ،
4. برو محلی و Go Mobile
دو مورد از مهمترین تغییر در بهترین شیوه های سئو که در سال های اخیر بوجود آمده است ، تأکید بر محتوای تلفن همراه و محلی است و این دو دست به دست هم می دهند. SEO محلی به عنوان یک کنسرو مهم بیشتر و بیشتر اهمیت می یابد
بهینه سازی سایت چه تاثیری دارد؟
شرکت سئو سایت چه ویژگی هایی دارد؟